tisdag 12 maj 2009

12 Maj

I fredags så åkte sara å jag in till ikea å gick där en stund. Va skönt å få komma hemifrån en stund. Hitta så mkt fina saker på ikea som jag vill ha.

I Lördags så åkte jag ut till mamma å pappa utan man å barn. Va skönt å få komma iväg ensam. Jag va ju på möhippa lördags för min kompis ska gifta sig den 30maj.
Möhippan började med att vi gick hem till henne så att hon fick sätta på sig träningskläder för att vi skulle köra ett träningspass, tyvärr så kunde inte jag vara med eftersom att jag inte har den styrkan i foten än sen operationen.
Sen efter att träningspasset va slut så gick var och en hem till sig å duschade, men ajg givk bara hem til mamma å pappa å hämtade min dricka å gick bort till bruden för att hämta henne å sen vidare ner till brudens syster där vi skulle vara.
Vi fick en jättegod paj å salld till mat, å efter maten så vart dt kladdkaka å efter att vi hade ätit å fikat så va dt dags å sjunga sing star å dricka lite mer.
Sen på kvällen så fick bruden välja om ví skulle fortsätta kvällen inne i stan lr om vi skulle vara kvar hemma.
Hennes beslut vart att vi åkte in till stan å gick ut, det tackar jag henne för att vi gjorde, det va väldigt roligt å få dansa. Inte för att man träffade nån man kände nu när man va ute i norrköping.
Men vi hade grymt kul å dt kankse vart en lr två drinkar för mkt med dt gjorde inget för ajg hade jätte trevligt i allafall med sällskapet även om dt mest bara va jag å bruden som dansade...
Vi kom hem vid en halv tre på natten å dt e ju inte ofta man är uppe så länge, inte jag i allafall med tanken på attman har barn som vaknar tidigt på morgonen. Men nui behövde ju inte jag tänka på dt eftersom att dom va hemma med sin pappa..

Hade ju hoppats på att jag skulle ha sovit länge på söndagen, men vaknade vid halv nio å kunde inte somna om, men jag låg kvar i sängen tills kl va tio.
Hade lite småt ont i huvudet, men mådde bra. Efter att jag hade käkat frukost med mamma å pappa i lugn å ro så kom emmelie å lexus ut så då gick vi ut å fick med mamma å pappa å dt va skönt, men lite jobbigt.
Sen satt jag bara i solen å tog det lungt. Höll även lexus en stund med, men när han började gråta så fick han gå till sin mamma.

När jag kom hem sen på kvällen så vart barnen jätteglada.

Igår började vi inskolningen med felicia på caspers dagis å dt går jättebra, hon säger redan ifrån till barnen.

Nehe, om man kankse ska ta å städa va lkite medans flizan står ute å sover. men vet inte om jag orkar riktigt dt.
Casper somnade oxå visst , inte bra det för då somnar han så sent ikväll.. Synd att flizan står ute å sover för annars så hade jag nog med lagt mig ett tag..

Jag vill ha ngt roligt ska hända ju,men det lär dt väl inte göra. Lär väl få sitta här å uggla å ha tråkigt...

kram på er

Inga kommentarer: