onsdag 29 april 2009

Utan gips

Japp, nu har jag tagit bort mitt gips som jag har haft på foten. Va i norrköping igår å tog bort det å pratade lite med läkaren. Allt så bra ut. Så nu gäller dt bara att försöka å "lära" sig att gå ordentligt igen.
Måste även smörja å ha mig med foten nu för de är inte vacker om jag säger så när man inte har kunant tvättat den på 8 veckor nästan.

Nu ikväll så har jag varit hos sandra å hämtat hem våran "nya" säng som vi ahr köpt av henne, eftersom att hon ska flytta till stockholm. Lite tråkigt att hon ska flytta ditt, för hon är allt en trevlig brutta.. Man får sig alltid ett gott skratt med henne...
Så imorogn när barnen är på dagis så ska jag sätta ihop sängen å ta bort den gamla.

Imorogn är dt sista dagen för flizan på dagiset innan hon börjar på samma som casper. Det ska bli så skönt å få ha dom på samma dagis.

Nee, nu ropar sängen på mig. Är rikigt trött.

Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad go du är Ida :)

Du är också en dunder brutta! En cool morsa som hänger med dem coooola som mig ;) hihihi
Hoppas sängen kommer passa o allt sånt.. men det tror jag allt :) Kramis

Sandra sa...

Hellu.. jodå soffan gick att sofa på, men jag var lite längre än soffan men det var helt okej :)

Jo jag förstår det, hehe men tack fr att du erbjudit dig iaf :) Har inte mkt kvar nu som tur är :) Kramis