onsdag 6 maj 2009

6 Maj

Har inte hänt ngt speciellt sen sist jag skrev.
På valborg så va vi bara hemma hela familjen. På kvällen så gick vi å tittade på en brasa för caspers skull. Vart svin kallt på kvällen så vi va inte så länge å tittade på brasan.
I lördags så åkte vi ut till mamma å pappa för å sova där för stefan skulle köra folkrace på söndagen i Björkvik.
Även i lördags så va vi å firade tobias som har fyllt år.
Under lördagen fick flizan hög feber å ingen panodil hade vi med oss helle så fick gå ner till granne å fråga om hon hade å dt hade hon.. Bra att dt finns snälla grannar ute i stavsjö.

I söndags så åkte jag å casper å tittade på stefan när han körde folkrace, flizan fick stanna hemma med mamma å pappa eftersom att hon hade feber.. Casper tyckte dt va roligt å se sin pappa köra folkrace.

Flizan skulle ju ha börjat på samma dagis som casper i måndags men hon har varit hemma å kommer att bli hemme hela veckan så vi kör igång på måndag igen. Hon är inte riktigt helt hundra än, hon har ingen feber längrge men är gnällig å inte sig själv riktigt..

På lördag ska jag på möhippa ute i stasvjö för min kompis ska gifta sig den 30 maj så dt ska bli kul å få vara med på dt. Får se omresten av familjen följer med ut ditt lr om dom är kvar här hemma..

Jag vill så gärna ha ett ordentligt jobb.. Finns inga jobb i denna stad å dt ser inte bättre ut nån annanstanns heller, förutom i stockholm,men lite långt å pendla dit varje dag.

Hoppas att dt blir bättre väder snart igen så att man kan vara ute å även hänga ut tvätten. Idag har dt regnat hela dagn å dt har även varit kallt..

Måste fortsätta med maten nu. Idag blir dt potatis,sås å köttbullar...

1 kommentar:

Sosso sa...

Du är härmed utmanad..gå in på min blogg och kopiera texten: 42 frågor om en person jag älskar.

Kramis

Sosso