onsdag 3 juni 2009

Hej på er igen..

Va ett tag sen jag skrev. Men jag har inte haft ork till att skriva å inget intressant att skriva om heller.

Det ända som jag har gjort sen sist jag skrev är att jag har fått komma igång å jobba igen. Å det har varit väldigt mkt jag har ¨fått jobba nu så dom dagarna jag har varit ledig så har jag umgåts med mina barn å min sambo.
Nu har man fått schemat för i sommar så dt e skönt så att man vet när man ska jobba å inte..

I lördags va vi på bröllop för min kompis gifte sig dt va ett jättefint bröllop.

I söndags va dt morsdag men jag jobbade, men min mamma fick rosor av mig på lördagen redan eftersom att jag skulle jobba...
Men jag fick inget av mina barn, mne dt gör inget.

Den här vecka så jobbar jag bara helgen som kommer så dt skönt å få vara hemma med barnen lite.

Nästa vecka tar min bror studenten så det ska jag å barnen åka på. Hoppas bara att det är fint väder då.

Just nu vill jag bara veta hur det kommer att bli med allt.. Som dt är just nu så är dt inget roligt alls. Man mår inte så bra av detta å dt är fler som inte mår så bra av det..

Bäst å gå upp till barnen å se vad dom gör.

1 kommentar:

Therese sa...

Hittar dig fan inte på facebook alltså. Har du ingen bild? För i så fall får du lägga till mig: Therese Nylander så det blir rätt person ;-) men kul iaf, lägger till din blogg i listan som jag måste läsa eller iaf kicka in på dagligen! KRAM och vi ses på jobbet någon dag!