måndag 8 juni 2009

Jaha, då har man jobbat ihelgen igen. Frågade ullis igår om dt fanns några tidenr denna vecka å då fick jag en tid på fre.
Men nu så ringde domå fråga omjag kan jobba imorrn, å man kan ju inte tacka nej heller, för pengar vill man ju ha.. Så imorrn ska jag hämta upp theresi sanbyhov för hon ska oxå jobba.. Skönt å få ha lite sällskap i bilen.. Det är ju inte direkt tyst ibilen när hon åker med om jag säger så..
Jag som hade sett framemot å få vara ledig ihelgen å umgås med mina barn å min sambo, men sen kom jag ju på att det är ju en utbildning på jobbet på söndag som jag måste gå på så då spracka ju allt..

Sitter å väntar på att stefan ska komma hem med ris så att jag kan börja med maten..
Måste ta hand om flizan nu..
Hoppas barnen somnnar tidigt ikväll för dom är as griniga nu..

hej då

3 kommentarer:

Therese sa...

Bara för det så ska jag vara förj*vlig i bilen imorgon och hålla käften! XD För det tror vi ju att jag klarar... Not :-D GAH ORÄTTVIST! hur kunde du få fredagen för när jag frågade om jobb så fick jag minsann inget alls :-S Och jag försökte ju ändå med argumentet "men måste ha allt jobb innan den 18:e för då är jag ju ledig i nästan 2 veckor"... Fast kanske kan tjata lite exztra imorgon då ^^. Hoppas du får en lugn kväll och att ungarna somnar skapligt iaf! Ses imorgon!

jenny sa...

Hej gumman, jag har en sak till dig i min blogg :)

Sandra sa...

Hellu pullan... Dags och uppdatera lite =)

Ända sättet för mig och få veta lite vad som sker =) Hihi.. Allt bra med er? Synd att vi itne hann ses då vi var nere. Men träffade ju karln din iaf.

Jobba inte ihjäl dig, stanna upp och andas ibland. ;)

Kramar