torsdag 7 maj 2009

7 Maj

Fy för detta väder säger jag bara.. Är riktigt trött på detta nu. Inget roligt alls att vara inne, vill kunna vara ute å leka med barnen.

Flizan är fortfarande inte bättre, hon har ngt virus i magen så dt är därför hon är lite ur form. Men hon äter som vanligt i stort sett, men hon bajsar ngt grymt mkt å dt luktar apa om dt. Men dt är inget som smittar, för skulle dt ha smittat så skulle även vi ha varit dåliga. Jag hoppas att hon blir bättre ihelgen, för nu är dt inget roligt längre. Denna vecka har jag bara byt bajsblöjor å tvättat alla flizans kläder som hon har bajsat igenom på..
Har dt inte blivit bättre om några dagar så ska vi ringa upp till barn på sjukan. Så jag hoppas att hon blir bättre så att vi kan skola in henne nu på samma dagis som casper, eftersom att min sjukskrivning går ut på söndag å jag finns tillgänlig på jobbet igen...
Tycker så synd om henne..
Men hon är världens gosigaste just nu å dt e bra..

Längtar tills på lördag, ska bli riktigt roligt å få komma bort ett tag å få umgås med lite roligt folk. Vi ska äta å dricka gott, kankse även att vi går ut på kvällen med, dt vet ma aldrig..

Ha en fortsatt trevlig kväll

Inga kommentarer: